måndag 16 januari 2012

Älskade barn!

Natten har varit kanon, lite gnäll från Arvids sida då å då men han somnade om. Härligt, Svea väckte mig vid åtta tiden, "lakna mamma" :)
Sen har vi ätit frukost och barnen leker på golvet, just nu håller de på med pussel men fastnar till den denna underbara film, vuxen vänlig med ;) Pippi på sju haven :)
Nu är de snart lunch, blir potatisbullar till oss idag :) ska bli mumsigt! Sen skulle vi behöva komma iväg till affären men har bröd deg hemma så kanske skulle baka själv? har inte provat i denna ugnen, kanske blir kanon bra. :) så får de nog bli, ska kolla frysen med vad de kan bli för trevlig maträtt till kvällen. dags å veckohandla en dag här med.. kanske imorgon när jag å Arvid är själva hemma? :) Eller om pappan i huset är hemma i tid kan jag å Svea åka och handla ikväll för hon gillar å handla och vi gillar att få tid tillsammans :) Nu ska jag hålla koll på min promenrandes herre här hemma. Hjärtat i halsgropen flera gånger om när han ska testa hur bra balans han har och hur långt han kan gå ;)Är någon sugen på att komma och äta frukost imorgon så hojta till! :)

2 kommentarer: