lördag 21 januari 2012

Ska man eller inte?!

Nu har snön kommit även hit :/ Usch... fy så får man inte säga men allt blir så mycket bökigare då, men i och för sig så kan jag typ inte rida super mycket till... har börjat få smärtan tillbaka i högerarmen, hade likadant när jag väntade Svea... :( skit jobbigt och ont gör de och jag kan inte göra något åt det :(
Nu har vi ätit lunch och Jimmy tog barnen med sig upp för å vila middag, får la se hur de går ;) Ska leta efter kameran jag med... :S så jag kan ta kort på magen :D ska bli kul å jämföra med de tidigare småttingarna här hemma.
Nu sitter jag och kollar på stafetten, å ekholm sköter sig i allafall :D å nilsson. Sen den stora frågan, min kusin har kalas ikväll, vi är dock inte bjudna på mat å annat innan, men man får komma efter 21 och umgås sägs de och min kusins andra hälft undra om Jimmy kom... :P
Så får la se vad som händer å fötter... håll tummarna att de slutar snöa nu! ;P Men om de ska vara snö så låt skiten ligga kvar så vi slipper slasket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar