tisdag 24 januari 2012

- Jag har flyttat!

Min kära dotter är förtjust i Lotta på bråkmakargatan så hon flyttar omkring sitt bord uppe på lekrummet och stampar med foten i golvet å säger att hon har flyttat ;)
- Dumma mamma, är också en replik som hon har fastnat för .... tur man vet vart de kommer ifårn påhittig den där Astrid Lindgren ;)
Nu börjar vi bli fit for fight här hemma :) Så imorgon är de dagis igen om inget oförutsett händer under natten :) Märks att vi har haft en liten uttråkad 2½ åring här hemma idag ;) Arvid vägrar sova idag så han ligger hos pappa och myser. Ja annars, har vi inte gjort ett skit idag bara tagit igen oss och försökt hitta orken igen ;) Imorgon är de full fart igen, Svea till dagis, jag till chefen, och sen på em drar vi till Linköping för att kolla på Jedward... ^^ Ska bli ett äventyr å försöka hitta parkering och så ;) 
Nu ska jag se om jag orkar plocka lite sen har vi bestämt att vi ska lägga oss tidigt. Så blir det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar