onsdag 25 januari 2012

1 ½ år

Ja idag har jag varit hos chefen och skrivit papprena så nu kan vi fira att jag ska vara hemma till minst 31/5 2013 ;) Längtar så mycket efter sommar och värme! Så vi kan få se vad det är för ett litet pyre som gömmer sig! :)
Vi har även varit i Tranemo och handlat till ikväll så nu ska de bara förberedas mackor, och så. Sen måste Jimmy programmera gps:en så vi kommer dit vi ska ;) 
Sen är det konsert för hela slanten! Känner la mig inte jätte taggad men en middagsvilning sen så är jag nog fit for fight ;)
Nu ska jag ringa ett samtal till, till ett försäkringsbolag å ändra där lite.... har ju massa samma försäkringar överallt :S Men kanske ta de en annan dag ;) Nehe greja lite en stund, å kan säga att det var en glad tjej som äntligen fick åka till dagis igen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar