onsdag 18 januari 2012

Bekänt för chefen

Ja, idag har jag bekänt för chefen min graviditet ;) inte öga mot öga utan mail för jag måste vet ahur jag ska skriva alla papper å grejer :P
Hoppas hon inte tar illa upp men de tror jag inte.... Sen var vi på kryddparty och red igår. G.mormor var med också och de var nog roligt för samtliga tror jag allt!
Så var en super härlig hel dag med Sandra som verkade uppskatta de med!
Sen ska jag ha "kryddparty" här hemma! i Februari, så ska skicka ut lite inbjudningar! :D Hoppas på att någon vill komma ;) Arvid är för övrigt på mycket bättre humör nu, vilket är väldigt skönt! Går runt som en tok (håller i sig eller kastar sig så han ska nå) så man sitter med hjärtat i halsgropen ;) Idag återgår vi till de normala sova hemma och hoppas på att alla sover bättre inatt mot vad arvid och jag gjorde ;)
Men ska inte klaga jag har världens finaste och (oftast) snällaste barn å inte lätt å sova heller när de känns som om bebisen förösker ta sig ut sparkandes när man sover samt lite kryp i benen på de ;) haha gnäll gnäll gnäll... nu är de lite catfight här... hej å hå!

2 kommentarer:

  1. Det är så de lär sej, genom att slå sej =)

    SvaraRadera
  2. de va jätte mysigt.. även å lägga svea, å arvid verkar somna jämt hos mej..haha ;)

    SvaraRadera