måndag 9 januari 2012

Tillbaka till verkligeheten!

Ja nu är det ags att komma tillbaka till verkligeheten, slut på sovmorgon till halv nio ;) För imorgon ska Svea åka till dagis :) Svea har pratat om barnen idag och ser fram emot att hälsa på fröknarna :) Jag har packat ner hennes saker och ytterkläder så bara hon som ska bli färdig imorgon sen är de bara å ge sig av!
 
Idag har jag varit med morsan å de i ullared. Närmare bestämt Gekås, köpte 21 varor, varav den dyraste var Jimmys skjortor för 150 kr.. Sen blev fynd på de där rea ställen till mig å barnen, en fodrad fleece overall för 20:-?! Helt okej kan jag lova! :D Sådana fynd gillar vi att göra :)
Köpte lite annat smått och gott men sen när jag kom till kassan har Svea lekt med min plånbok häromdagen och jag har fortfarande inte hittat visa kortet! PANIK! Morsan fick lösa ut mig ;)
Annars skötte sig barnen ypperligt och de var rena storgatan att promenixa runt inne på gekås ;)
Sen hem och busa å leka med mostrarna för att sedan hem igen för att invänta pappan.
Då låg de till Sveas stora glädje två paket i brevlådan!
Det låg kläder där i och hör å häpna! Svea skulle prova med en gång :) Hon skulle till och med prova med en gång så av med alla kläder för att få på nästa ;) Åh jätte söt hon blev med öronmuffarna på å allt :D
Nehe dags å ta lite tvätt å sen ska jag sova ska för jisse namn upp strax efter sju imorgon ;)

1 kommentar:

  1. De va la kul att hon tyckte om de =)
    Ha en bra dag
    Kram från paket ut delarna

    SvaraRadera