torsdag 26 januari 2012

All by my self!

Ja nu är jag helt själv hemma tills på söndag... Eller absolut inte helt själv, jag kommer ha huset fullt med ungar.... närmare  bestämt! Så de kan bli en prövning ;) Skulle hunnit gjort så mycket nu på morgonen men slutade med att jag inte får gjort något, var ju inte hemma förrän 12 i natt och då var barn vakna ^^ Så har varit en spark och kiv lek hela natten, ber till gud att de sover någorlunda dessa dagarna annars vet i tusan hur jag ska mäkta med de här :P
Hoppas jag får lite assistans av Sandra med så blir de lite lättare.... en just nu känner jag bara för att sitta i soffan, arvid sover så de tänker jag banne mig göra ;)
Eldar lite i öppna spisen och i kaminen, knastrar så mysigt så... Men är så trött... skulle behöva sova... trodde dock Jimmy skulle skicka sms... men icke! Aja.. dags å bara sitta en stund...... skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar