måndag 30 januari 2012

Överlevde helgen! ;)

Vi har överlevt helgen, som fyrbarns mamma klarade jag mig rätt fint måste jag säga :) tvätten var tvättad, huset någorlunda rent, (måste dammsugas å städas imorgon dock när Svea är på dagis) diskmaskinen ren. Hej å hå vad de går! ;)
Vi har i och för sig inte varit hemma så mycket ;) vi har varit hos morsan i hid, åkt pulka, grejat med alla djur å busat :) tusen tack för hjälpen mamma! Utan dig hade helgen utspelat sig på ett helt annat sätt utan att gå närmare in på detaljer ;) hehe
Ja... idag.. har vi varit ute och gottat oss i solen, jag letar efter åkpåse, har hittat en ny för 325kr, tycker den verkar prisvärd och skulle funka för mina behov, så de blir säkert en sådan, inväntar bara ett mail svar angående ett regnskydd... fanns ingen bild på de så lite svårt å se om de funkar på min vagn..
nu tittar vi på familjen annorlunda.. undra om de får plats 10 ungar här? Nej då får vi nog bygga ut en hel del ;) Först ska jag bli miljonär, just nu går de lite trögt på den fronten. Men efter detta programmet ropar sängen på mig.. jag är as trött idag igen... :/ men har känt mig rätt pigg under dagen så en 1½ timmes promenad i solen var skönt! :) Rastade mormor med :)
nehe vila var de, å kolla på tv.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar