lördag 22 maj 2010

Vilken underbar dag!

Idag har dagen bara sprungit iväg. Vi började givetvis med förmiddagspromenaden med mormor och Johanna. Sen gick vi förbi ån så bella fick simma runt lite :) Så träffade vi Gustav som sa att de skulle klippa gräset och artig som man är erbjuder man sin hjälp! :)
Så vi gick hem och lagade lunch, sen sov Svea en stund med Jimmy medan jag klippte gräset här hemma. Sen gick vi ner till pappa och Maria, Maria tog hand om Svea medan Jimmy låg på bänken och sov och jag klippte gräs med Gustav som jag lovat :) Sen skulle vi även klippa gräset i redslared så pappa och maria behöll Svea och Bella hos sig, vilket gjorde bella lycklig ;) hon fick bada hela dagen. en stund hade hon försvunnit då simmade hon runt i ån =) Söting!
Sen tog vi HD och åkte till redslared, ont i rumpan men de var det värt :P väl där var gräsklipparen borta!! Åh! Men de löste sig tillslut, vi hade för engångsskull med oss rätt nycklar ;)
Sen hem igen till en liten söt tjej i en rosa klänning, bilder kommer senare typ imorgon, maria skulle maila över de ;)
Svea hade varit jätte duktig och brydde sig inte alls om att vi inte var där. Men som sagt bilder kommer senare. Grattis till alla er som tog er runt göteborgsvarvet, var de lika varmt som här så är de mycket bra gjort! :) En vacker dag ska jag med göra det! Jag lovar!
Men nu ska jag städa... Jimmy har gått å lagt sig.. trevligt.. eller inte :P hehe men men....
Städa upp efter grillmaten!

2 kommentarer:

  1. Hej! Vill bara tipsa om att jag har 4 toppentävlingar pågående inne hos mig just nu, man kan vinna:
    * Presentkort på 300 kr hos Elodie Details
    * "Pippi"-set från Alvaboden
    * Solskyddskläder från Sunmate
    * Värmedjur från Ljuskraft

    Kika gärna in och var med om du inte redan gjort det!
    Vill du inte ha tävlingstips så ber jag om ursäkt för detta och du kan radera min kommentar om du vill.

    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram Carolina

    SvaraRadera
  2. Ni är rediga ni. Tack för hjälpen med gräset =)
    Kramiz

    SvaraRadera