måndag 17 maj 2010

Smärta!

Igår och lördagskväll var vi hos Chrille och grejade, på lördagen grillade vi så kom Gunbritt, Caroline, Josefine och Jakob ut och grillade, vilken härlig familj! :D de berättade massa grejer de hade gjort och sånt haha! Skojigt.. :D Sen gick jag och Svea upp på söndagen och grejade lite sen satte de igång med vedklyvning och laning, hela dagen höll vi på! Uscha smärtan i ryggen idag och ont på armen ;) bar ju all ved mot armen... smart eller inte... ;)
Idag ska vi nog till Borås innan babysimmet tror jag. Kan bli skojigt! :) Sen efter det blir det måndagsmiddag hos pappa och Maria! Göttans!
Undra om världsrekordet blev godkänt i Uddebo isåfall är vi med i Guiness rekordbok! Coolt! haha ;) Nu ska jag byta blöja och sen gå ut å gå, måste röra igång kroppen så den inte har så ont ;)

Vedhögen jag bar ifrån samtidigt som Gunbritt (stavning?!) klöv ny som jag fick lana, 3 stora laner lana vi upp! Rediga vi var!

Helt sårig på armen, svullen och ont gör det! Men man är la kvinna! ;)

1 kommentar: