fredag 28 maj 2010

Den största jag sett!

Hua vad läskigt, vaknad imorse av att något surrade i sovrummet... Då var det en gigantisk humla som surrade runt och fördelen med det var att jag vaknade fort iallafall ;) haha Men jag sprang ner till köket för att hämta flugsmäcken och då hade bella familjens lilla bodyguard försökt döda den men inte lyckats helt men så tillslut fick vi dö på den :/ Usch! det är nackdelen med sommaren alla dessa läskiga djur.

Inatt var Jimmy hur snäll som helst och lät mig få somna om och Svea fick han oxå att somna om utan välling! Starkt gjort hjärtat! Nu har jag hunnit hänga ut en maskin tvätt, och en är igång som jag ska hänga ut före promenaden. Frukosten är avklarad och Svea är uppe å påklädd. Så här är det fullfart. Svea är lite lurig i gåstolen nu bara... :/ Hon hänger över kanten för att plocka upp saker från golvet.. Undra hur lätt den välter eller att hon kommer på hur man tar sig ur?!
Får hålla koll helt enkelt! Men nehe nu ska jag byta ut handdukarna för de ska tvättas idag!
Ja jag har ju glömt att berätta lilla söta Svea sjunger, och jag tror hon sjunger på sjörövarfabbe <3 Hur sött som helst! Igår sjöng hon hela promenaden runt, det är inte alla som har en egen underhållerska på promenaderna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar