lördag 8 maj 2010

hahahahaha!

Jag har världens knasigaste sambo! Tänk om alla hade fått lära känna Jimmys rätta jag och inte den blyga. Då hade de insett vad jag delar hus med ;) Han är hel knäpp emellanåt!
Han sjunger och dansar, försöker komma på om han ska bli stand up komiker, ja herregud! Jag hoppas att han får bättre självförtroende så han får visa sitt rätta jag! :D
Idag blir det promenad, och sen altan bygge hos Chrille, sen vet jag inte om vi ska sova där eller åka hem men måste vi åka hem måste vi åka vid 18.30 för annars går det inte med Svea... Undrar hur det blir. Men vilket fall så blir det promenad snart! Kortare runda med mormor och Johanna och Meja såklart. Mycket och idag.. men men nu ska jag greja lite! Hej hopp!

3 kommentarer:

  1. Halloj vännen :) Vi får huset 4 Juni, eller lite senare...dom som hjälper tanten att flytta kanske behövde några extra dagar på sig. Så nu längtar vi som bara den!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Allas sambosar heter verkligen Jimmy. Min med! :)
    jag sov förra gången, under nästan hela öppningsskedet så jag planerar att göra det igen haha :D
    Helgen lär bli sådär pysslig som alla mina andra helger: Städa, stääääda. Är städtokig så!

    Kul att du läser, ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. jag vet hur rolig han kan va iaf ;) och vilka ideer han kan få! haha! :)

    SvaraRadera