fredag 21 maj 2010

Godmorgon!

Ja då var vi uppe med tuppen som vanligt! :) Lite små strul imorse så Svea kom över och sov jämte sin mamma istället :) Skönt och mysigt. Det viktigaste är att hon sover större delen av natten i sin säng och sen kvittar det bara hon sover, inte underligt om hon drömmer mardrömmar!
Måste köpa en sommartäcke till Svea med.. Hon var alldeles svettig igår när jag var uppe hos henne.. de e inte bra.....
Idag ska jag passa lilla Iza när Malin är iväg en sväng, hoppas på uppehållsväder så vi kan vara ute lite! Måste inhandla lite uteleksaker... en sväng till Ullared snart kanske?!
Svea skulle även behöva en egen nyckelknipa och så är det nåt mer.... som hon ska ha men det kommer jag inte på just nu! :D hehe
Ja vad ska man annars skriva.. snart dags för promenad med mormor och Johanna så jag ska ta och städa upp det jag stökat ner i köket så de e lika fint som när jag vaknade :) gillar att ha ordning omkring mig! =) Ska nog tas ett röj nere i källaren snart med ;) hehe.. Nu ska jag bege mig! Hej hopp!

1 kommentar:

  1. Hej Hej!
    Ja ordning och reda ska det va =).
    ha en bra dag , så hös vi och ses snart igen fast jag fick ju en liten kram stund de gillar jag.
    Kramiz "mormor" maria

    SvaraRadera