onsdag 26 maj 2010

Löst problem!

Nu har jag suttit här och vägt för och nackdelar emot varandra. Följande problem har jag löst:
1) Om jag mot förmodan skulle gifta mig någongång så kan jag faktiskt tänka mig att heta Lindblad, pga det finns så många Andersson ;9 haha Men då får Jimmy fria snart ;)
2) Vi ska nog allt satsa på att fixa badrummet nu så snart som möjligt. Ska kolla upp med pappa vad materialet kan tänkas kosta... jag tar hjälp (inom familjen) så fixar vi det själva :)
3) har hittat ett riktigt snyggt kök! Det kommer bli det den dagen vi gör om! Men det får vänta lite.. Men helt klart inom en snart framtid!
4) Jag har lite ont i fötterna.. har inte kommit på riktigt vad jag ska göra med de! ;) hihi
5) Resan till Tunisien är betald, syns även på sidan nu *yippppiiiiiiiiii*
6) Nu ska jag med glädje rapportera in mina steg för dagen för idag har jag varit super duktig!
7) Sen ska jag gå å lägga mig, mitt lilla <3 låter mig inte alltid sova lika mycket som jag vill ;)
8) Undra om jag någonsin kommer få DET jag vill ha. Det är någon hemligt specifikt, självklart ska jag berätta om jag får det :D hihihi

Nehe nu ska jag gå å lägga mig ;) tänkt färdigt för idag! Städa står på schemat imorgon! Guuud va roligt! Ja just det ska hämta min cykel och vaxa... shit det är ju fullt upp :D Vilken toppen dag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar