torsdag 27 maj 2010

Skällt på polisen...

Idag har min kära hund skällt på polisen :D hehe men han fick skylla sig själv för de var han som gjorde så hon skällde. Vi träffade dom när de stod och hade kontroll i rosenlund idag.. det är 50 väg, men den som de hade tagit under dagen som hade kört fortast hade kört i 87 km/h... stackarn eller a vad man ska säga men kan knappast få behålla körkortet.. Men man ska hålla hastihgeterna så får man inte bekymmret. Idag var vi och hämtade våran nya cykel. Så när vi var på väg ner så varnade de på radio om en trafikolycka på den vägen vi färdades, jag var helt övertygad om att mormor skulle ringa men de gjorde hon inte :P
Men sen när vi åkte hem stog bilen kvar, bilen var totalt kvaddad alltså och det låg en lastbil på sidan på andra sidan vägen. Om denne chaufför i personbilen överlevde så hade han änglavakt.. Shit hoppas jag aldrig behöva uppleva något sånt :(
Vi har världens finaste lilla tjej som gottar sig i sängen på bilden med nappflaska och alla gossedjur :)

Det gäller att det är mysigt i sängen :) Jag hoppas hon tycker de :)

Idag har jag kontaktat en person som ska komma och kolla på vad han tar för att drenera vårat hus, får la se hur mycket det kostar... men tänker inte låna pengar. NEJ! Både jag och Jimmy är eniga om det. Ha så lite lån som möjligt för då kan man spara ihop till att renovera. Och det är skönt när man kan bo billigt med!
Såhär då ja.. kollar på kniven mot strupen.. haha vilket folk!!! ;D När jag ser på det är jag helt övertygad om att jag skulle fixa ett eget företag ;)
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen för att sedan lugnt lägga mig i sängen, mina fötter tar kål på mig snart! Hoppas på mycket sömn inatt, snälla lilla svea kan mamma få det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar