tisdag 25 maj 2010

Bil ägare!

Ja nu är vi både motorcykel och bil ägare på riktigt! Ingen bank äger en enda krona av våra fordon! Det var det jag promenerade i ösregnet till Tranemo för! hihi
Blött blev det dit gick jätte bra men sen när vi gick hem tyckte Svea det var tråkigt.. :( Så Jimmy hämtade oss vid precon! :) Tack tack, nu ligger mina 2 hjärtan och sover. Så nu ska jag passa på att städa upp ordentligt, ska kolla upp lite här nu med framöver, har fått nys om en sak.... Håller tummarna om att det kan bli så! Det vore ju sketa kul! :)
Hoppas hoppas hoppas!!!!!!!!! Jag vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag ha Heartbreak Hotel på samtidigt som jag städar. Lite roligare då och den filmen är ju störtskön. Måste hitta min mamma mia film oxå! den ÄLSKAR jag!
städa städa städa....varje tisdag! Utan skulder på bil! Det tycker jag är kul!

2 kommentarer:

  1. Grattis Hjärtat !
    Hoppas ni får en bra dag och att vi ses snart saknar er =(.
    Ge svea en kram från oss
    Kramiz =)

    SvaraRadera
  2. sv: lycka till då! Babblarna är mega bra :D

    SvaraRadera