tisdag 18 maj 2010

tummen ner,,, tummen upp!

Ja min dag startade med att Jimmy kom hem imorse.. sen gick vi upp och åt frukost jag och Svea, Jimmy gick och la sig direkt. Sen hade vi tråkigt egentligen är de träningsdag men ne... har för ont i kroppen men ska skärpa till mig! Jag lovar!
Men till slut mösade jag mig ut och gick till affären för att köpa barnmat till Svea för jag skulle till Katarina och hälsa på. Kom la iväg runt kvart över nio eller nåt och tyckte allmänt synd om mig själv ;) hehe bara för jag var tvungen att gå själv ;) Maria kom och plingade på mig oxå när jag skulle gå så vi gick och tjöta lite..
Men där träffade jag Yvonne och sedan kom Tess så stod där och tjötade skit, vilket förgyllde dagen lite extra :D så det blev mer en tumme upp! :)
Sen när jag kom hem hängde jag ut tvätten, det gick bra och så skulle in och ge Svea mat.. och sen åka... då är bil nycklarna spårlöst borta! Jag letar överallt! Men hittade de inte.. Blev nämligen lite kaotiskt igår när Angelinga stackarn klämde fingret i bildörren :S Stackars lilla tös.. men det gick bra men det blev lite bråttom in och så. Men till slut hittade vi nycklarna när Svea sov middag. Tur det!
Sen åkte jag och hälsade på lite hos Katarina, Inez och Thea :) Trevligt och ses! Vi båda har haft mycket att göra så har blivit ett litet hopp här nu men nu är vi tillbaka på spåret igen ;)
Sen till djuraffären och hämtade Bellas sele, hittade även ett regntäcke till henne jag ska köpa framöver som även går under magen och det vore ju lite käckt!
Så nu har bella en sele som de står "bodyguard" på :) mammas lilla söting!
Sen hade Jimmy gjort mat så vi åt, Svea busade med spaghettin.. ser jätte kul ut =) Sen städade vi ordning överallt, de e så skönt när de e gjort! Så nu SKA här hållas ordning. Jimmy dammsög sen så imorgon hoppas jag på att få klippa gräset och torka golv! Håller tummarna för de. + att imorgon ska vi åka och fixa passen till alla barn som ska ut och resa! Spännande!!! :)
Så nu ska jag gå upp och krypa ner jämte Jimmy i sängen! Han åker ju å jobbar sen igen så han brukar sova lite nu innan.
Och på tal om annat, härligt och ha över 10 grader på nätterna. Nu har jag kunnat stänga av alla element utom 1 här på mellanplanet och övervåningen, i källaren är de på för att hjälpa till att hålla torrt! Göttans!!!
Glömde ju att jag gick och mötte Maria från jobbet med och världens bästa låtsas mamma köpte smör åt mig så jag fick lite kvällsmat :D Tack tack <3 <3 <3
Hej hopp sov som en propp!

2 kommentarer:

  1. De vet du du och jag ......
    jag finns här för dig hjärtat =)
    Sov så gott, så ja vem vet vi ses i morrgon kväll på vägen mellan limmared och tranemo
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Alltså Hugo har inte vart gnällig de tre första tänderna han fick, så jag vet inte va det e nu. Kan ju va nåt annat med, men jag vet inte vad =( Kram

    SvaraRadera