fredag 7 maj 2010

Kvällen.... utan chips!!!

Katastrof.. ingen godis hemma eller nåt gott överhuvud taget. Hur kul är det då? Och Jimmy sover, Svea sover och Bella sover...
Men vad tusan... :S Fredag kväll och Jimmy sover.. haha roligt liv vi har tillsammans ;) Men men så är det...
Imorgon är det kortare promenad som gäller och så hoppas jag på att Jimmy inte jobbar extra utan kommer hem på morgonen! Å att det kan sluta blåsa... :S
Jajajajjajaja gnälliga lotta kvällen! hhaha! Kanske lite kvällsmat?! Undra om jag har ett hål i tanden??! Mitt föra isåfall.. inte så illa pinkat! ;)
Ja nu ska kolla vidare på talang, hittade btw en massa roliga tävlingar som ni kanske märkt! hehe men satsar man inte så vinner man inte, å i detta behöver man inte ens satsa :D haha kan det bli bättre...
Jag älskar min lilla familj! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar