torsdag 20 maj 2010

bortskämd? Svar ja!

Hihi jag har en bortskämd sambo, idag ringde Lillian till mig och berättade att hon har betalt hela våran resa till Tunisien!!! Så nu ska vi bara knalla på planet och njuta, en all inclusive resa! Bara äta och njuta hela tiden!!! :D Hoppas det blir en toppen resa! :)
Sen mötte vi upp Lillian i Dalsjöfors så Jimmy fick sitt älskade armband och han var super nöjd! Nej då Jimmy är inte alls bortskämd, men jag kan förstå Lillian hade jag haft så tufft att få barn hade jag med velat att ge allt jag äger till det barnet man får...
Sen har jag lämnat in min rapport till buzzador, och även ska delta i en annan.
Det vi testade i kyrkis gruppen var drikki, från nestle. Jag tycker att det är kanon att ha med sig! Bara att hälla upp i pipmugg och ge till barnen. Rekomenderar starkt!
Svea gillar sin drikki iallafall :)

Oh tar du kort? Ni skulle sett smajlet jag får efter korten när hon fattar att hon är på kort :)

Nu när jag la lilltrollet i sängen, så brukar hon typ bara ligga och vilja vara servad med att hålla nappflaskan, men nu la hon sig ner, höll i nappflaskan och till med gjorde så att det kom luft in i flaskan och sen drack igen.. Så himla redig min lilla tjej! Undra hur lång tid det tar innan hon kan gå helt själv, hon är på god väg nu! Men nu ska jag göra min sambo glad och städa!! Ikväll är det kniven mot strupen och det går inte att missa så har två timmar på mig att göra riktigt fint, helst i källaren med ;) Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar