fredag 21 maj 2010

Kan man älska någon för mycket?

Dagen har varit helt fantastiskt! Först var vi på våran förmiddagspromenad. Missade regnet precis! Bara det är fantastiskt! Sen åt vi lunch, kyckling och nudlar *yammi* sen kom Iza, och var här medan Malin var här, sen åt vi hemmagjord pizza tillsammans, Iza åt jätte duktigt! Kul :)
Sen åkte de hem och Svea fick bada lite, mer vild än tam i badet och ska helst stå upp hela tiden.. söta lilla skitunge. sen satt jag och Svea och mös i soffan, dricker vällingen alldeles själv och myser med sin mamma, sen gick jag upp och la henne. Men glömde hennes groda, alltså snuttetrasan.. så när jag kommer upp sitter hon upp i sängen halvt sovande.. så himla gulligt. Så jag lägger henne igen och då smyger jag lite på henne och ser henne sätta sig upp, halv ligger mot sängen och tillslut lägger hon sig. Kan man älska någon för mycket för isåfall gör jag det. Finns inga ord som beskriver känslan!
nu sitter jag och kollar på marley och jag.. shit vad jobbigt när Marley blev sjuk och senare dog :( Blir bara påmind om att Bella börjar bli gammal.. Hoppas verkligen att hon lever minst 5-6år till! Kommer kännas ur konsitgt utan henne!Ne det finns inget utan henne. Älskar henne med över allt annat även om jag kan bli arg på henne ibland för hennes skällande. Hoppas Bella vet det??!!
Ni som inte har hund, kolla på filmen så förstår ni förhoppningsvis er på hundägare bättre ;) hehe
Men nu ska här börjas om igen med städningen.. Städa städa varje fredag ;)

Lite bilder på en stolt tjej med pippi väska :)

och solhatt såklart! <3

Hur kan man inte älska denna lilla underbara tjej för mycket? Hon är helt underbar och förgyller livet varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund.


Mamma (L) Svea (L) Bella (L) Pappa

3 kommentarer:

  1. Hur söt kan man va =)
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Åh tack så mycket. Vi tyckte det var bäst att ta en bild nu - man vet aldrig när det är för sent ;)Är ju bara 3 dagar kvar till BF nu...
    Men vad söt hon är lilla Svea :)

    SvaraRadera
  3. Så stor lilla sötnosen har blivit :) länge sen jag kika in här nu.. Kramis

    SvaraRadera