söndag 23 maj 2010

Sommaren är räddad! - stor inköp av kläder

Ska börja med att säga att jag har världens underbaraste sambo! Jag har en massa kläder i gaderoben men de är gamla, urtvättade och lite tråkiga. Vilket innebär att jag inte har något att ha på mig... Så jag frågade Jimmy om jag kunde få nya kläder, ja de e la klart tyckte han! Så jag fick följande:

Ett par skor :) Nu saknas bara ett par foppatofflor och finare sandaler :)

Mina kläder bild 1: Ett par svarta trekvarts byxor, 1 par vita trekvart byxor, Linne, t-shirt, 1 multi bh i vitt och en i beige. Bara så ni vet så sitter trekvartsbyxorna helt underbart skönt!

Mina kläder bild 2: Ljusblå klänning, rosa linne med kedja, Jeanskjol, vitt linne.

Sveas kläder - en klänning, 2 pack med sockar, vita strumpbyxor och rolling stones body =)
Alla kläder köpta på Lindex! :)
Efter trippen till Borås åkte vi och hälsade på Jimmy och Annica. Väldigt trevligt! Hoppas vi ses snart igen! :)
Nu ska jag röjja upp lite, plocka in lite tvätt och annat :) hej hopp!

1 kommentar:

  1. Ayline har en likadan klänning som vi bara väntar på att få använda =) den e lite stor än. =)

    SvaraRadera