torsdag 13 maj 2010

Ordnat bloggarna...

innan skulle vi fixa tattoochicks systers blogg http://konken79.blogspot.com/ så att det blev som de skulle, det gick inte att kommentera.
Satt och greja och försökte kopiera min html kod men de hjälpte inte ^^ sen satt jag och tryckte och rätt var det var hade jag raderat min html kod, hur tusan gick de till! ;) hahaha eller ah jag skratta inte då men de gjorde jag väl sen ;)
men som tur var så fick jag & jimmy ordning på det tillslut! :D rediga vi är!
Nu ska vi glo på tv och äta kvällsmat! Hoppas jag får Jimmys goa oboy... den är himmelsk!! :) ha en trevlig kväll! :)

1 kommentar:

  1. Ja men verkligen! Sätter igång och dansar nu med detsamma. Skulle verkligen behöva lite sol känner jag... Kommer inte riktigt ihåg vädret förra året men har för mig iaf att påsken var väldigt mycket finare än i år.

    Kram

    SvaraRadera