lördag 1 maj 2010

Miljonär...

Miljonär blev jag inte idag heller :( Men men spelar man inte så vinner man inte. Blev hårt slag bakåt i fredags och nu har vi varit hos Chrille hela helgen.. Jimmy känns så där jätte stöttande! Sitter här och har en tycka synd om mig själv kväll... men det blir inte bättre för det.. undrar varför min kropp mot arbetar mig hela tiden och varför jag måste se ut som en elefant?
Visst jag äter lite godis och sånt ibland. Men jag promenerar dagligen över 60 min minst, vardagarna ser jag till att inte stoppa i mig för mycket utan det ska vara vardag, tränar så ofta jag hinner.. Är ute på eftermiddagarna ibland och promenerar, städar och springer upp å ner i trappor, leker med Svea. Det är direkt att jag sitter på mitt feta arsle hela dagarna men lik förbannat går jag inte ner i vikt. Men det är väl jag som ska se ut så, inget å göra åt! Men det är väl som allt annat som ska tävlas om, barnens utveckling och om hur mycket man går ner i vikt..
Nu ska jag snart köra hem fredde, han har varit här och grejat han med. Konstigt, honom har jag bilder på sen förr, inte ser han ut så idag :P Ja tiderna förändras det är bara att gilla läget och följa med gunget... funderar starkt på att åka och dansa lite en dag, de är nog värt spyandet efteråt... tror jag.... eller vad säger du Sandra? Magdalena? ;)
Nu dör snart batteriet till datorn. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar