måndag 10 maj 2010

Första gräsklippningen!

Första gräsklippningen är avklarad, idag har jag varit väldigt effektiv, promenad runt åbacken, städat och plockat, tvättat 3 maskiner, torkat det ute och plockat in kläderna. Sen gick vi ner till pappa och Maria på måndagsmiddag, torsk, potatis och sås. :)
Morbror Rickard var där med :) Trevligt och träffa honom oxå! Sen tog vi med våran gräsklippare hem och medan jag plockade hundbajs och klädnypor som har gått sönder, sen klippte jag gräset medan Svea och Jimmy lekte, sen gick de in så körde jag och Bella bort gräset till ormarna :P alltså komposten borta i skogen :) där har vi sett 3 ormar nämligen så vi går inte där längre ;)
Sen har jag en massa blommor jag ska plantera om som jag fått av Maria... så det blir fullt upp med att plantera om de med :)
Nehe nu ska jag redovisa mina steg i min tävling ;) hej hopp!

1 kommentar:

  1. De är ju de jag säger du är duktig =).
    Ses snart igen

    SvaraRadera