onsdag 26 maj 2010

Redigt Andersson!

Ja nu har fröken Andersson varit hurtig igen och lite barnfri, så vad gör Andersson när hon är lite barnledig och får "egen"tid som det så modernt heter, jo hon tar på radion och sen ger sig ut och klipper gräs! Så nu har jag klippt min gräsmatta eller våran, sen låg de ändå och sov och jag behöver mer steg så lika bra att köra på eller hur?? ;)
Så ringde pappa och frågade om han ville ha trädgårdstjänst och det tog han väl så gärna ihop men saken är den att de har kanske 4x större gräsmatta än vad jag har så tar lite längre tid men jag och Bella cyklade ner och klippte och Bella är helt underbart duktig att bara ligga där nere. Det cyklar och går förbi folk men hon ligger kvar, dock ett undantag så springer hon till pappas anställda men de får skylla sig själva för de lockar på henne ;) Men att jag klippt gräset är hemligt för pappa har haft en hemskt körig eftermiddag med att hinna med att klippa gräs! Han är så redig lilla pappsen ;)
Nehe nu så är det dusch dags! =9 Om ni har tur kommer det kort på resultatet av klippningen men bara kanske beror på vad klockan blir ;) hehe kram kram

1 kommentar:

  1. Hej Hjärtat !
    ja du är duktig du sådan far sådan dotter =) tack så mycker för hjälpen.....
    Kramiz

    SvaraRadera