tisdag 11 maj 2010

Facebooks baksida

Ja jag har gått å grämt mig över en grej nu flera dagar, häromdagen på facebook fick jag en grej i min logg om att någon hade svarat på frågor om mig.... Jahaja tänkte jag nyfiket och gick in och skulle kika lite...
Det var la lite sådär frågor om jag är snygg m.m.m. det skiter jag i för övrigt, men så kom en fråga, tycker du att Lillemor är en bra vän? stod det.. Å svaret var Nej... då blev jag givetvis nyfiken på vem som hade svarat så... så jag klickade för att få ihop poäng så jag kunde "låsa upp" för att se vem det var, så var det en skolkompis som svarat så, det kändes verkligen som en hugg i ryggen.. har försökt förtränga men det gnager i mig hela tiden :( Nu hoppas jag att jag kan skita i det.. Men man blir ledsen, jag har inte bett om att folk ska bedöma mig med en massa frågor :(
Aja, nu har jag i vilket fall städat hela entreplanet så att säga och jag kan verkligen säga att det behövdes!! Skönt när det är gjort ska bli kul att se om Jimmy ser något... Idag fick jag mina buzzador prylar, så imorgon på kyrkis ska jag bjuda mammorna med barn på en liten drikki :) Ska bli kul! :)
Nu ska jag skriva ihop ett rim till mormors kort för jag och Johanna har lagt ihop till en fotvård till henne ;) Men schhhh! Inte säga något, hon får det inte förrän imorgon!! ;)
Hej hopp nu ska den "dåliga" vännen duscha och gå å lägga sig ... :P

1 kommentar:

  1. Jag tycker om dig och tycker att du är duktig och ställer upp när det är något.
    För mig betyder du mycket så skit i den personen hon är inte värd dig som vän.
    Kramiz =)

    SvaraRadera