fredag 15 januari 2010

Värsta hemmafrun!

Det har ju blviit så att jag får fixa mat tills mannen, eller a man är han ju men inte min man för då hade vi varit gifta och det är vi inte men han gillar när jag kallar honom mannen, undra varför, då måste han ju gifta sig med mig? Kanske vänjer sig vid tanken? :D haha
Ja till maten idag, tänkte ju först ha potatis men det sket jag i så gjorde en gratäng kan man säga, med ris underst, sen gjorde jag kyckling med wokgrönsaker och sås (vilket smakade ljuvligt), och såhär fin ser den ut utan osten... Visst ser det smarrigt ut? Hoppas bara mannen i huset tycker det :D

Å skjuts in i ugnen! Väntar dock tills klockan blir typ kvart över två.

Å nu dags för den lilla hemmafrun och gå ner å rocka till guitarr hero Metallica eftersom Svea sover middag. Ska lägga i tvätten i torktumlaren med ;)

2 kommentarer:

  1. Hihi nä jag e nog inte gravid, vore konstigt så ifall. Men blev lite fundersam när jag e så sugen på pepperoni igen.. Allt väl annars? Blev det nån guitar hero? Kram

    SvaraRadera
  2. Det är så kul med guitar hero :) Och spec Metallica! Kram

    SvaraRadera