torsdag 7 januari 2010

Arga leken

Nu när vi var ute på promenad, så satte sig bella och bajsade, så tänkte inte mer på det sen tittade jag igen då stod det en annan hund kanske 30cm ifrån henne å jag vet att min hund är inte direkt den som backar vid bråk... Så jag får tag i min hund, mormor fångar vagnen med Svea i.... ^^
Och den andra hunden springer iväg, de var en kamp hund art, jag vet att de är jätte snälla men gillar inte att käken låser sig om de biter.. vill ju inte ha en död bella...
Sen kom ägaren å frågade om allt hade gått bra, de gjorde de ju och så sa hon att hunden stack bara för hon löpte.. kanske lite dumt om man inte vill ha valpar att ha en rymmande löpande tik lös ;)
Bara en liten fundering :D

2 kommentarer:

  1. Nu har vi 29 minus...BURRRR!!

    SvaraRadera
  2. Nä han får sova inne. Sådana här dagar vill man inte utanför dörren. Tur att jag inte har nå bvc eller nå annat. När man kör bil känns det som om däcken är fyrkantiga och allt är tögt...
    Skönt att vara inne!!
    Kram

    SvaraRadera