måndag 25 januari 2010

Skrik skrik skrik..

Igår skrek mitt lilla hjärta från strax efter sju - nio typ.. Roligt...
Är de någon som upplevt att de får ont i magen när man kombinerar vanlig mat och amma???
A jag vet inte.. Men nu hinner jag inte sitta här.. var bara tvungen att föra över lite pengar hit och dit så inte min älskling gör åt dom innan :) haha ne de gör han inte men ändå... :P hehe
Dags å väcka lilltjejen för vi ska åka till Borås snart...
-17 grader här idag, varför ska de vara så jädrans kallt!
ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Linus har börjat bajsa mindre ofta nu när jag börjat med lite mat. Jag tar det ganska lugnt med maten för jag har märkt att han blir gnällig och vaknar mycket när han inte får bajsa. Nu gör han det kanske varannan var tredje dag (och massor) istället för 2-3 som han gjorde när han helammades. Det tar nog ett tag för magen att vänja sig för Linus. Jag ger honom plommonpure oxå nästan varje dag bara för att han ska få bajsa. Kram

    SvaraRadera