söndag 17 januari 2010

Ensamstående mamma!

Ja nu ska jag verkligen få känna på hur de är å vara ensamstående mamma med hus, barn och hund. Nu håller Jimmy på å fixar ordning sina grejer han ska ha med sig ser nästan ut som han ska flytta härifrån :P
Så får se med bloggningen hur de blir, blir inga bilder iallafall men ska väl hinna med å skriva får skriva på stora datan nere ..... För Jimmy snor med sig den bärbara...
Men men så är det ^^ Nu ska jag ut och greja lite. Men helt klart kommer vi sakna min sambo, Sveas pappa och Bellas husse.

Hela familjen

mmmm

<3

haha jag bad Jimmy ta kort på Sveas namnskylt på vagnen, bla blev det denna bilden <3
Stolt pappa direkt efter förlossning

1 kommentar:

  1. Ja det e inte alltid lätt att vara bonusmamma kan jag säga. Ibland skulle jag behöva skriva av mej men som sagt det går inte. Jasså, ska du vara ensamstående nu då? Va tråkigt. Kram

    SvaraRadera