torsdag 21 januari 2010

Svårt att komma till ro...

Jag har en liten bustjej som är bortskämd med att åka vagn så när vi ska sova middag inne är hon ett litet monster som absolut inte ska sova! Underligt... Men nu ligger hon i liggdelen till vagnen jämte mej och vrider å vänder på sig :P
igår kväll var det jätte jobbigt, Svea bara skrek och skrek och skrek, snälla söta rara Svea kan du inte ta nappen? De e de kvällarna jag önskade få lite hjälp av Jimmy men han är ju 25mil härifrån..
Men imorgon kommer han hem! Då ska vi äta egna gjorda potatis klyftor och så tror jag det blir fläskfile till... undra om de passar mister gourmet?
Blir inte mycket bloggande nu när jag inte har bärbara hemma.. å Jimmy skriver inte heller.. :P
Så tråkigt å behöva gå ner i källaren hela tiden.. :P
Å i helgen ska vi köra bort allt skräp här hemma å de ska bli så skönt å pappa är snäll å lånar ut kärran :D Super duper pappa :D
Ne nu ska jag greja litemedan man har lite lugn å ro... ;) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar