tisdag 19 januari 2010

dagen D kom... :S

hjärtat hoppade ur led idag.. gick som vanligt runt tattarhagen bella går å luktar i kanten, då ser jag en person i rött thermo ställ å en svart hund, SHIT! Bella drar järnet, lyssnar absolut inte på mig, jag lämnar Svea i snön i vagnen, springer efter och hör hur Bella börjar bråka, skyndar mig upp å får tag i min hund, *puh* som tur var det en 16 månaders hund som gav sig fort så Bella blev nöjd. Men va rädd jag blev! Vet ju att jag har en hund som inte ger sig när de kommer till att bråka....
Vi pratade med varann jag å den andra tjejen och hundarna fick nosa under lugnare foremer, allt frid å fröjd. Har väntat på den dagen å möta någon å den kom idag... shit alltså att jag kan springa så fort i djup snö! ;)
Mormor är världens bästa och har lånat ut sin bil til mig idag, tack mormor du är bäst! så jag å svea ska upp å äta lite mellanmål sen ska vi ut å gymnastisera! ;) Skönt de var att gå ut på banken idag och se hur lånet krympt med 10 000:- :D
NU har jag en tjej här som sk'ller på mig och vill trycka på tangenter.. kanmske börjar bli hungrig? ;) dags å bege sig :D kram

3 kommentarer:

  1. Hur har det gått för dig med dom kilona nu? :) Jag är bara rädd att dom aldrig försvinner igen, haha!

    Han är beräknad den 31a, men hoppas att han kommer snart alltså! :)

    SvaraRadera
  2. Å va jobbigt att lilla bella vill bråka. hur kommer det sej? Eller vill hon uppfostra? Kram

    SvaraRadera
  3. Linus plaskar och älskar att vara i vattnet :) Jag är mycket glad att vi började med det!
    Kram

    SvaraRadera