måndag 18 januari 2010

blomsterbud med högt värde!

idag fick jag blommor av jimmy i form av bud... med 5 triss lotter :) jätte gulligt! bestämde att jag skulle skrapa innan jag åkte till babysimmet, fjärde lotten vann jag 1000:- tänkte bara shit vad bra! Sen skrapade jag den där rutan om hur många gånger pengarna. och jag trodde inte mina ögon, 1000:- x 10 = 10 000:-
helt fantastiskt!
men ni som vill råna mig de e för sent pengarna åkte in på mitt lån ;)
babysimmet gick bra.. Jimmy har hemlängtan och vill åka hem :P men klarar sig nog :) nu har jag en liten ål i knät som ska gå å sova :)

Men plötsligt händer det 10 000:- på triss lott slå den du ;) Jag kommer sova fantastiskt skönt ;)

3 kommentarer:

  1. God morgon! visst e de kul att du vann.. snart e de fredag. hemma vid 19 eller nått. kanske tidigare, puss på dig och gosa mycke me Svea nu

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Fy va skoj att du vann :) Och va gulligt gjort av din sambo at ge dig blommor :) Tyckte Svea det var skoj att bada? Kram

    SvaraRadera