tisdag 5 januari 2010

trodde man skulle vara snitsig - de sket sig!

Ja igår tänkte jag efter bvc besöket att det verkar ju inte så avancerat å fixa egen barnmat... men jag lägger det på is kan jag säga! det blir barnmatsburkar var ett rent *pip* att fixa de.... blir inget med det...
Idag har vi gjort våran morgonpromenad... Härligt var det. I eftermiddag när Jimmy kommer hem ska vi äta hans favorit, stuvade makaroner å hemgjorda köttbullar, jag får inte köpa mamma scans köttbullar så får göra egna men det är inte så avancerat och de e väldigt mycket mmmm =)
Bella har börjat med lite underliga saker. Varje gång hon ligger nere i källaren eller i sängen, heltäckningsmatta eller överkastet, så blir hon så statisk att hon får stötar, å då tror hon att om man kommer å hämtar henne.. min lilla söta knäppgök <3 Ja annars har jag hunnit dammsuga med *redig* det är helt otroligt vad en hund kan fälla! Å tack vare Lillian,pappa och Maria, så kommer vi denna månad betala av Jimmys lån vilket innebär att vi slipper en utgift på lite över 2000 i månaden! Tack allihopa!
Så nu ska bara mitt lån betas av sen lever vi som kungar här hemma! Eget hus, bil och motorcykel! :D
Ne nu ska jag prata med Svea! hej hopp!

5 kommentarer:

  1. Hej. ja det e underbart att få bort julsakerna och städa =) Idag har det gått i ett, vi blev färdiga nu. Så nu blir det en kopp kaffe, sen lite CoD =) Va gör ni en dag som denna? Kram

    SvaraRadera
  2. vad då? har ni rean betalat helahuset då? :O

    SvaraRadera
  3. så fort vi fått orning på båda så de fubnkar at rida dom ihop så ska du få komma å rida en liten sväng..blir kanskeinte speciellt långai början kanske 30 min. men de är ju alltidnågot :)

    SvaraRadera
  4. Ja det e skittråkigt att handla men gott när frysen och kylen e fulla =) Hugo fick smaka på mangopurè igår =) Hihi han verka gilla det. Kram

    SvaraRadera
  5. Vi sa det oxå att de söta pureèrna ska han bara få som efterrätt typ sen, men vi köpte bara en för att testa =) Kram

    SvaraRadera