tisdag 5 januari 2010

Min pappa! En underbar version av dom!


Jag trodde att man skulle bilda rutiner såhär nu.. men pappa säger att låt Svea vara uppe så länge hon vill och sen lägg henne när hon är redo. rutinerna kommer automatiskt sen när Svea börjar krypa omkring å göra åt energi för de e la kanske lite logiskt... så nu får jag hålla mig vaken på kvällarna ;)
Men jag sover så mycket bättre när Svea sover typ till 6.. så får la köra på detta nu då...
Pappa/Morfar vet bäst! by the way... Min pappa betyder oerhört mycket för mig och jag älskar honom verkligen <3 Min egen lilla apa som alla känner! :)

2 kommentarer:

  1. Ja precis, det tror jag också. Han tycker nog det är ganska kul själv att få vara i centrum igen.
    Hur går det gör er? Söt hon är!!

    SvaraRadera
  2. håller inte med. barn mår bra utav rutiner..
    efter 3mån ålder kan man börja ställa in rutiner. inte innan dess. så börja tycker jag.
    =)
    hoppas allt e bra med er=)
    kraaam

    SvaraRadera