fredag 15 januari 2010

6,4 - 7,3

Idag sov mitt lilla troll ända till 6.42 och somnade vid 21.40 nåt.. det känns helt okej! ;)
Så jag klev upp då, lika trött som man brukar, men blir ännu segare om man somnar om nu... och när jag fått sova så länge så har jag faktiskt fått ihop många timmar sammanhängande sömn, man känner sig lite bortskämd då :D hehe
Så tänkte jag gud va skönt nu är det inte så kallt ute, men ändå är det 8,1 minus :S hoppas det går upp runt 0-3 minus de e helt okej och Svea kan gå ut...
Hon ligger å sover nu lilla älsklingen.
Idag blir det promenad, får se om man kanske får sällskap av mormor? Sen tänkte jag gå hem å greja lite, har satt igång en tvätt å så.. Sen kl 16 ska jag vara i Länghem och vaxa under armarna och benen, man måste ju vara fin nu när man ska på babysim ;D
hihhii får väl prova min bikini igen har ju faktiskt gått ner en hel del sen vi var på lundsbrunn.... Så får kolla läget med det :D får väl "test hoppa" med ;)
Nehe upp å klä på sig å köra ur Latmasken ur sängen så jag kan bädda, hunden alltså ;) kram

1 kommentar:

  1. Haha ja ett "test hopp" kan vara bra :) Jag va rädd att Linus skulle dra bort min bikiniöverdel men han hade så mycket annat att titta på så för en gångs skull fick brösten vara ifred :) Kram

    SvaraRadera