torsdag 14 januari 2010

Undebar promenad!

Idag var det verkligen lyx! Svea sov till 5.30 och sen somnade hon om till 9 ;) Värsta sovmorgonen! Men de var skönt, men nu känns det som om man inte kommer få någonting gjort istället :P
Men men vi har gått runt åbacken, mormor var inte hemma idag så vi fick gå själva så hade radion på i mobilen, lyssnade på p4 om Elvis och en bok som heter åsunden, väldigt intressant ;) Men tyckte det var lite gulligt att Elvis var tvungen att stanna typ varje 100miles och ringa till sin mamma oavsett var de var eller om de hade bråttom! Så är de väl kanske när man är mammas pojk som han verkade vara :) hehe
Ja nu ska jag röja lite här.. sätta igång torktumlaren...
Å igår när jag pratade med Sandra så frågade jag Sandra hur Magdalens mage såg ut så frågade jag om han fått nåt på sidorna, ne sa Sandra hade hon nog inte, då sa jag att då blir det en pojk!
Mycket riktigt fick Magdalena en liten Tobias ;)
Det kommer bilder sen på min viktnedgång, en annan har ju gått ner 17kg på 4½ månad :D *duktigt*
Hej hopp nu ska jag se om Svea är vaken, pusseliuss

1 kommentar:

  1. duktig du är. å ja du hade rätt, ska någ åka å hälsa på en sväng imårn å se på den lille varelsen :) annars blir de nog på lördag tror ja får se när ja hinner.
    å ja har faktiskt bestämt mej för att köpa ett gymkort, för nu ska här kommas igång i motionera för min del med. känner att ja behöver de e inte riktigt nöjd om man säger så.. kram :)

    SvaraRadera