tisdag 12 januari 2010

-16,5

ja då var de dags igen... hutlösa minusgrader som gör att det är väldigt svårt för mig å Svea att gå ut.. eller för min del spelar det ingen roll men Svea kan inte vara ute för länge...
Men men, vilket fall är det gympa idag, härligt att komma igång igen.. Sen på onsdag är det mammagrupp! Å då får jag åka med Malin, det ska bli kul =)
Å på torsdag ska vi till Margaretha och Kenneth måste bara ringa å kontrollera om det var fika eller mat så vi inte kommer hungriga om det var fika eller mätta om det var mat :P
Jag har ringt till pappa å Maria nu på morgonen så jag ska snålskjutsa med dom ut till Tranemo, hem löser väl sig på något sätt...
Varför så kallt? Kan det inte vara runt 2-3 minus istället så man kan gå ut?
Ja allt får vi inte bestämma här!
Ne nu ska Svea vila lite och Bella ska få gå ut i trädgården världens lilla busunge har hon varit än idag :P hehe
Å igår fick Svea låna en stereo av morfar så Svea lyssna på godnatt skivan, hör och häpna hon somnade faktiskt ;)
kram

5 kommentarer:

  1. Här va det bara 3.5 minus idag, jätte varmt faktiskt *haha* Är allt bra med er? Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det e gott när rutinerna kommer igång.. Samma med att Victor börja skolan igen, såååå skönt.. Nu har han en kompis här *jippi* och man (jag) får tjata om allt precis heeeela tiden, så stönigt. Kram

    SvaraRadera
  3. mysigt å lyssna på godnatt visor :)

    SvaraRadera
  4. Haha ja han är en ganska stor kille:)

    SvaraRadera