lördag 23 januari 2010

Handlingsdag!

idag har jag varit å handlat medan Jimmy var ute och gick med Svea och Bella.
Dyrt de e och köpa både blöjor och hundmat ^^ Men nu räcker det ett tag igen! :) Nästa vecka har jag bil hemma. vilket kommer underlätta en hel del! För nästa vecka är det fullt upp!
Måndag - sjukhuset (URK!) och babysim
Tisdag - gympa
Onsdag - kyrkansbarntimmar
Torsdag - Mamm-grupp i Tranemo
Fredag - ledig! ;)
Hoppas på att få pumpen ikopplad snart :S Ska prata med pappa sen annars får jag försöka hitta en annan rörmockare... att de ska ta mer än 4 månader att mösa sig hit... helt sjukt!
Nu ska jag snart börja göra lasagne... Ska jag göra en extra form som Jimmy kan ta med sig under nästa vecka till Kalmar.
Nu dör snart batteriet, hej hopp i lingonskogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar