fredag 1 januari 2010

helt galet!

Det är helt sjukt vad tiden går fort! När jag gick hem på havandeskap var de två längsta månaderna i mitt liv tror jag, men sen kom världens sötaste dotter, Svea, och gjorde så att tiden bara rusar iväg!! :) Det är helt underbart att vara mamma och längtar tills den dagen vi bestämmer att Svea ska få ett syskon :) Kan förstå de som skaffar en drös med ungar för det är hur mysigt som helst. Fattas bara mina miljoner så jag kan bygga om huset som jag vill å ne jag ska inte ha en drös ungar utan 2, kanske 3... men det blir ett senare dilemma :)
Nu ska Svea vara i centrum ett tag de svåra är bara hur man ska kunna älska allihopa lika mycket men det gör man väl automatiskt som mamma antar jag =)
Igår kom Chrille, Fredde, Sandra och Anders och gjorde våran nyårsafton väldigt lyckad bara det att jag ska komma ihåg att Jimmy aldrig ska laga mat full! Men utöver det var det jätte trevligt tycket jag och jag blev mästare över alla i band hero fast vi battlade mot varann med gitarrerna :D Kul kul. ja vad sker annars... Kommit på att de e billigt å bra å åka buss så de ska jag göra här nu när jag ska till Tranemo... funkar jätte bra och som jag skrev innan folk är så himla trevliga å hjälper till på alla vis! :) å slipper ta ut bilen eller a jag har ju ingen hemma ;)
Nehe nu kanske min kycklingrulle kommer de e lite bakfulla här idag så det blir pizza idag till dom... Å Svea ska få äta lite potatis och majs.. Hon äter jätte duktigt nu!
Nu ska jag ge mig här och leka med min älskade dotter!
Puss å kram

1 kommentar:

  1. de är den tjänsten på 30% i sandraed. personlig assistent.. men kan ju inte leva på 30% tjänst..så ja får väll se :S fast ja vill ju väldigt gärna..

    SvaraRadera