torsdag 2 juli 2009

utan el å korvar till tår..

Ja.. jag och jimmy köpte uttag till att dra vidare el här i huset.. jajjemen vi skulle få det fixat..d å visar det sig att vi måste dra om all el i hela huset! shit... men in å köpa nytt proppskåp och lite kablar å så.. nästan gjort åt över 100 m kabel.. så nu har vi levt med ström i köket.. och i källaren.. så har vi fått dra en förlängningssladd upp och ner i vardagsrum och sovrum =) men det funkar det med. har ju kommunalt vatten så toan å dusch funkar ändå.

Men imorgon! Då ska vi äntligen få ordning på elen då kommer anders och pär å fixar å donar ;) så ska jag fixa grillat, sandra får allt hjälpa mig :)

Vi var på ikea idag med å lämnade tillbaka golvet som blev över och köpte trådkorgar istället.. men behöver en till. så om någon ska till ikea, hojta då till! så slipper man åka extra för en trådkorg... Tittar på design simon och thomas.. såg precis hur vi ska göra med våran hall sen :D haha inom typ en 5 års tid ^^
nu ska jag kolla vidare på tvn. Bebisen sparkar å rör sig och värmen gör så att fötterna å tårna svullnar upp till korvar.. :S men ska inte gnälla, håller mig i skuggan =)

kram å knuff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar