torsdag 23 juli 2009

Mvc besök

japp idag har jag varit hos barnmorskan, blodsockret var bra, hjärtljuden var mellan 142-145, magen växer exakt på medel linjen.. hade gått upp 1 kg sen 2 veckor sen.. :/ men det löser sig sen..
så allt såg bra ut.. nästa gång jag ska dit är om 2 veckor..om inte bebisen ligger med huvuvdet neråt då så kommer jag få åka på vändningsförsök.. det vore väldigt typiskt om jag var en av de där 3%... då får jag en annan barnmorska som heter olle för min går på semester hela augusti.. ska kolla blodvärdet nästa gång med... hoppas jag inte behöver komma tillbaka dit mer sen haha jag har bestämt med bebisen att 27:e augusti är sista dagen att vara i magen :P
Regnet öser ner som vanligt... kunde åtminstone vara uppehåll, fick tid att vaxa ben och axill på söndag kl 16... kanon.
nehe undra om jag ska ta tag i å städa källarrummet nere.. det enda som är kvar typ... kanske.. kanske inte.. jo men orka kolla på tv hela dagen :S tackar mormor för lånet av bilen med... den står här än så får väl ta ner den sen.. hon skulle ringa =)
ha en bra dag... kram, knuff å vov

2 kommentarer:

  1. Sandra va på vändningsförsök och hon va inte allt för stolt när hon kom tillbaka. så bara att hoppas bebis vänder sej snart =)

    SvaraRadera
  2. Hej. Nu e vi hemma igen =) Såg att du vart på mvc, så bebisen har inte lagt sej tillrätta än?? Jag tror mini har vänt sej igen,suck. Men jag ska te mvc på onsdag, så hon får kolla då. Hur går det med killen då? Kram

    SvaraRadera