torsdag 30 juli 2009

ännu en dag med sol!

Det är inte illa att det är sol ute.. ;) Men då är det klart, då blir de för varmt istället..haha aldrig nöjd. :P
Ja idag är jimmy och jobbar en sväng i svenljunga.. han är troligtvis inte hemma innan halv fem :( trist det är när man är själv hemma men jag å mormor ska ut och plocka svamp är det sagt :D bara hoppas det blir av... Strax efter 12tror jag det blev bestämt. Snart ska jag ringa nti skolan.. eller ah min lärare. Och få reda på betygen i kurserna som släpar så är de ur världen sen ^^
sen har jag bara 150p kvar att läsa för att vara klar undersköterska.. :) kul kul.. Synd att man inte visste det när man var 16år ;)
Nehe måste öppna här lite svettas ihjäl snart :P hehe å måste ringa läraren.. ha en bra dag! kram, knuff å vov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar