tisdag 14 juli 2009

besök idag =)

Ja men en sak jag inte förstår det är att jag ska sova så länge på morgonen, vaknade halv sju, tänkte aldrig att jag går upp nu.. vaknade strax efter åtta.. de kändes okejå gå upp men inte då, då vaknar jag kvart över nio istället... :/ hela dagen förstörd :P tur att man inte har så mycket inplanerat ;)
Idag får jag besök Marie och Klara kommer hit, Klara är hennes dotter =) Dom bor så långt bort så de e kul att dom tittar förbi ibland. Sen satte jag igång en tvätt.. hoppas på uppehåll ;) så får jag väl föröska klippa gräset med.. men det får jag ta sen.. om inte annat får jimmy hjälpa mig när han kommer hem...
Å lilla bella börjar bli någorlunda normal igen ;) hehe hon löper så hon har betett sig lite underligt de sista :P men nu börjar hon bli sig själv, hon är väldigt nyfiken på sängen och bebisens saker.. jag tror hon undrar vad vi ska ha där i... eller förstår hon kanske?
Ne nu ska jag gå ut med bella ner till mormor å lämna tidningen innan Marie kommer =)
Ja.. just de.. igår ringer brorsans tjej kl 22 på kvällen och undrar om vi har pärlsocker hemma, som tur var hade vi de =) Hoppas bullarna blev goda :D
ha en bra dag.. de ska jag försöka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar