fredag 10 juli 2009

50 dagar kvar!

Jippi nu är det bara 50 dagar kvar, känns skönt. Tråkigt bara att Jimmy ska börja jobba nästa vecka =( mycket roligare när han är hemma.. Då får man vara själv hemma sen igen... våldgästa mormor varje dag som jag gjorde innan :) hehe
Idag har vi varit i tranemo och köpt ett par nya tofflor till mig, med knäppe så svullnar fötterna kan jag knäppa upp lite =) inte så dyrt heller på rean. Sen har vi spacklat bebisens rum,imorgon blir det väl slipning och sen kommer bilder på tapeten vi har tänkt oss =)

Sen har vi skrivit upp allt vi har hemma och allt vi måste köpa, tur säger jag bara att Jimmy får dubbel lön ^^ helt knasigt vad grejer som måste investeras. Men de känns väldigt kul!

Bebisen sparkar å lever, verkar gilla att köra upp någon kroppsdel i revbenen på min höger sida. Gör skitont..
Åh jag längtar som tusan efter våran lilla bebis nu! Sängen är bäddad och klar! Det är bara att komma! Samt så får jag å Bella sällskap på dagarna och kan mysa med våran lilla bebis hela dagarna sen. :)
Å längtan blir ännu större när man börjar planera saker man ska köpa innan,saker man ha med sig till förlossning och grejer! Shit säger jag bara, den längtan är obeskrivlig.

Så snälla lilla bebis kom inte för lång tid efter utsatt datum, din mamma å pappa kommer att längta ihjäl sig efter dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar