onsdag 22 juli 2009

duktig..

ja idag har jag varit duktig,mormor kom vid halv tio och skulle rensa land så då passade jag på att klippa gräset i solskenet, himlans gott väder, men sen kom molnen så nu är det mulet igen men gräset är klippt i allafall :D
Igår var vi på återbruk, vi köpte en kökslampa, notställ (jimmy ska ha bilden på den när han tatuerar och kunna ha maskinen därpå..) och två klockor, en till köket och en annan, alltihopa 100:-! perfekt =) å igår beställde jag 3 mattor till sovrummet och köksgardiner, det kommer bli kanonfint! så nu fattas de bara två takfläktar med lampor i, ett skåp uppe, två nattduksbord och tre speglar då.. det ska bli så kul när jag hittar dom som jag verkligen vill ha :D men nu börjar jag fundera på om vi inte ska köpa de stora speglarna på återbruk ändå.. hmm får nog dela mina tankar med jimmy när han kommer hem.. de öppnar på lördag igen och då ska jag vara där vid nio för mormor jobbar där ibland och nu skulle de städa och plocka fram ännu mera saker :) det blir roligt och gå å handla då =) det fattas ju lasse åberg tavlor med 2 st :P så får kika efter de med.. men nu är det väldigt fint här och jag trivs faktiskt jätte bra =) nehe dags å ringa min lärare på nti, fattade inte den sista uppgiften i läxan, sen göra färdigt den, sen är det dags att göra middag ^^ skönt det är när dagarna flyter på! =) kram å knuff å vov!

1 kommentar: