söndag 26 juli 2009

söndagssysselsättning

Japp idag har vi satt upp skötbordet i badrummet, det blev kanon bra! Men måste nog köpa en bädd sen till den... får fråga pappa hur det är tänkt egentligen... Lägger upp bild sen :) så har vi dammsugit, och torkat av bord och lite sånt.Städade nere i källaren igår sånu är det bara våran kommande bodega som ska städas och tömmas på bröte.Så det blir att packa bilen nu en dag i veckan och åka till tippen igen,men det är skönt när det är färdgit :D
Idag har vi fått besök av mina småsystrar.trevligt å se dom,har inte sett de på 3 månader tror jag. Nu ska vi snart till svenljunga och vaxa mig,samt hämta bellas bädd som är hos björn och hämta handsprit hemma hos jimmys pappa.Bra och ha till tatueringarna ;) å lite annat smått å gott =)
Det är frågan vilken dag vi ska måla taket i bebisens rum... kanske imorgon? :D de e lika bra att få det gjort... även om att mnåla väggar vita inte är sådär super kul :/
Nehe nu ska jag väl fixa ordning mig lite sen ska vi dra vidare.. kan åka lite innan i och för sig.. kan hämta bädden innan vi åker å vaxar... ja det löser sig nog. Ha en trevlig fortsatt dag :)
kram,knuff å vov från familjen andersson-lindblad

1 kommentar:

  1. Hej. Ni har fullt upp ser jag. Vi skulle oxå vilja ha ett barnrum att inreda, men från början kommer bebisen sova i vårt rum. Och vi håller på att leta hus (det vi har nu,hyr vi bara) Vi vill lixom slå oss till ro på riktigt. Hoppas vi hittar ett snart =) Kram

    SvaraRadera