onsdag 15 juli 2009

besvikelse!

Japp jag kom till Borås, tack kära mormor! Du är alltid så snäll mot mig =)
Mötte upp jimmy, och åkte till mattaffären.. men nej.. inget kul alls.. gick till lindex en sväng och kollade lite barnkläder.. inte så farligt dyrt men är mer sugen på att åka till ullared och gekås så köpte inget. :)
De underliga nu för tiden när man går i stor staden.. de att folk först tittar på magen, visst jag vet att jag ser ut som en elefant, sen ansiktet, antingen kolla om jag är fjortis eller inte, sen magen igen, kanske bara för att kolla en gång extra att var det verkligen så! Japp hon ser ut som en elefant.
Ne vet inte vad jag ska göra åt vikt uppgången, äter ju nästan inget godis eller nåt.. inte mitt fel att jag ser ut så just nu.. :(((( Lagar maten oftast från grunden alltså inga halvfabrikat, äter inte särrskilt mycket heller.. men ändå ser jag ut som en elefant.. skit samma.
Gå å lägga mig och hoppas det har gått över tills imrgon.

Sov så gott. kram å knuff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar