lördag 18 juli 2009

det är frågan..

Jah hur det blir nu framöver ska bli väldigt intressant,tolererar inte sånt här i mitt liv. Men nu ska jag åka till återbruk och kika sen ska jag till tranemo och handla men först ska jag släppa ut bella i trädgården lite, varför kan inte de vara lagom väder?
lagom väder är uppehåll och moln på himlen med solen som tittar fram då å då.. kan jag få det? men idag strilar det ner regn konstant... :/ sovit 5 timmar inatt, alltså jag har lovat mig själv att det inte ska var såhär, men ändå blir det så... ska bli kul å se vad jimmy har till försvar när han kommer hem,om han kommer hem. Det spriten går in går vettet ut! det är han ett lysande exempel på. Men får hoppas han är nöjd med vad han har åstadkommit.
ha en bra dag, kram å knuff från mig,bebis å bella.

nehe kollade just kontona.. jimmy har bränt 800:- igår, kul! vi hade 2100 till löning på fredag, tack jimmy nu skiter sig allt.

1 kommentar:

  1. Men usch va jobbigt att han e sån.. Och speciellt med tanke på bebisen =( Jag vet inte va jag hade gjort om Marcus gjort så.. Han hade nog fått tatt konsekvenserna.. Hoppas allt löser sej. Och behöver du prata av dej, så vet du var jag finns =). Kram

    SvaraRadera