söndag 5 juli 2009

Äntligen!! =D

Japp, nu är elen klar :D Nu är vi på ruta ett eller vad man ska säga igen.. så nu kan jag få mina nya uttag dragna, riktigt skönt =) Idag har vi gjort färdigt elen, fått dit alla doslock igen och tvättat av tapeterna.. blir väldigt smutsigt på väggen :/ men de blev kanon bra!
Detta hade vi aldrig klarat utan all go hjälp, ni vet vilkna ni är och ni är helt underbara!
Ja.. så idag har jag å jimmy städat hela huset då, fått ordning på nästan allt =) efter det att vi städat började vi baka bröd, jätte gott blev det =) och en hel del så får frysa ner en del, men de e alltid bra att ha.

Går in i v.33 nu då.. shit det är bara 8 veckor kvar tills bebisen är här, jag längtar som tusan! Jimmy gör det nog oxå, nu denna veckan är jimmy ledig så nu ska vi slutföra allt vi påbörjat samt göra iordning bebisens rum, pappa har lovat att det ska vara tapetserat när jag kommer hem från bb så då får han ligga i ;) För det ska nä'mligen inte vara neutralt utan man måste vänta tills bebisen kommer :P men men det blir nog bra, vi har kommit på lösningar med byråarna oxå så nu ska det bara målas tror jag målar själva byrån brunt och lådorna i några olika färger... tror det blir bra. Nehe dags att kolla till brödet och se hur det går :)
Ha en trevlig kväll allihopa! Det ska vi har här :)

kram å knuff från familjen andersson-lindblad

1 kommentar:

  1. Hej. Kikade in här,och såg att vi nästan ska ha bebis samtidigt =) Hur mår du? Har graviditeten varit bra? Kram

    SvaraRadera